MBCN Club Forum
Niet ingelogd [inloggen - Registreer]
Ga naar beneden

Printbare versie | word lid | Voeg toe aan favorieten  
Auteur: onderwerp: voorstelling
CordeJong
Junior Member
**

Registreerde: 2-2-2010
lid Is Offline

[*] Gepost op 2-2-2010 op 21:33
voorstelling

Goedenavond even een voorstelling van mij,ik ben cor de jong.
Mischien al bekend van mn colum in de zilverster graag zou ik veel verkeer hier op het forum zien een ideaal medium om met elkaar te communiceren.
Als hobby heb ik vooral iets met youngtimers en heb zelf een mercedes benz 190E 2.5 16V evolution 1 en 2 en een 500E.
Als dagelijks vervoer rijdt de familie met een Mercedes G350 Turbodiesel welke voor de wintersport wat we graag doen ideaal is,ook al is dat dan maar 1 van de 52 weken voor de rest lijkt hij veel op de baas ruwe bolster en blanke pit.
Het komt er op neer dat ik het eerste clublid ben met auto's die eigenlijk te jong zijn voor het lidmaatschap.
Gelukkig kon ik mezelf beroepen op een uitzondering in het regelement betreffende als de auto van culturele waarde is voor het merk mercedes benz.
De evolution 2 is nog steeds de meest succesvolle toerwagen ooit met 49 overwinningen in de dtm.
Als er vragen of iets zijn schroom niet stuur een berichtje of brand maar los een foto volgt nog.
groeten cor de jong

Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts Bericht Gebruiker
CordeJong
Junior Member
**

lid Is Offline

[*] Gepost op 22-8-2010 op 20:11

Bijgaand de beloofde foto.
groeten cor

CordeJong Heeft deze bijlage toegevoegd:
autogalerie_3063192_47.jpg - 103.46kb

Mercedes-Klassiekerservice.nl
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts Bericht Gebruiker
CordeJong
Junior Member
**

lid Is Offline

[*] Gepost op 22-8-2010 op 20:12

De vrouw en dochters op de Nurburgring in de evo 1
groeten cor

Mercedes-Klassiekerservice.nl

Ga naar boven