baard019
Newbie
Registreerde: 26-4-2009
lid Is Offline
|
Gepost op 26-4-2009 op 12:51 |
|
|
serienummers wagens en motoren
Kan iemand mij zeggen of er een register is waarin per wagen de originele serienummers van de belangrijkste onderdelen zijn vermeld. Zoals het nummer
van de motor, de versnellingsbak, de carburateuren e.d.?
Bijvoorbaat dank voor de reactie.
John van Baardwijk
|
|
|
henkiebenz
Junior Member

Registreerde: 26-4-2009
lid Is Offline
|
Gepost op 26-4-2009 op 21:34 |
|
|
serienr.
Hallo John,
Gegevens over een auto zijn op te vragen in stuttgart bij het classiccenter en voor €100 is er zelfs een prachtig certificaat verkrijgbaar over de
afleverings condities;
van motornr.,slotnr, t/m welke banden bij aflevering
|
|
|
joke
Newbie
Registreerde: 7-4-2009
lid Is Offline
|
Gepost op 16-5-2009 op 07:46 |
|
|
Certificaat
Wie bij MBVC NL inlogt op de website ziet in de zijbalk: inloggen bij M-B Classic Wiki. Op de openingspagina van de wiki is er rechtsbovenin een
zoekveld. Type daar in: zertifikat en je kunt een certificaat gaan aanvragen. De kosten zijn (met buitenlandbetaling erbij) € 110.
Hier zie je hoe het certificaat eruit ziet. Heel mooi gedaan.
Leuk voor je verjaardag. Maar als altijd, wel duur.
Joke
Bijlage: certificaat 1 + 2.pdf (132.28kb)
Deze file is gedownload 65 aantal keer
|
|
|
FRANKvD
Junior Member

Registreerde: 5-6-2009
lid Is Offline
|
Gepost op 5-6-2009 op 11:20 |
|
|
Heb in het verleden voor minder geld van MB een kopie van de wagenkaart gekregen, waarop de meeste informatie ook op staat.
Wellicht bestaat deze service ook nog ?
Met groet,
Frank
|
|
|
560
Junior Member

Registreerde: 6-6-2009
lid Is Offline
|
Gepost op 6-6-2009 op 20:52 |
|
|
certificaat
Hallo,
In Juni 2002 waren mijn vrouw en ik in Stuttgart MB museum en bij het Classic Center in Fellbach en hebben daar het kenteken overlegd van onze 190SL
waarna ongeveer 3 weken later een copie van de afleveringbrief (Datenkarte) naar ons gestuurd werd.....ZONDER KOSTEN
Groeten
560 Heeft deze bijlage toegevoegd:
|
|
|
w201190mercedes
Junior Member

Registreerde: 5-10-2009
lid Is Offline
|
Gepost op 5-10-2009 op 06:47 |
|
|
de oude wagenkaarten voor de oudere modellen zijn helaas niet altijd meer even goed leesbaar.
zo ook niet die van onze 190sl, maar na wat gepussel weet ik nu toch wat er allemaal opstaat 
de gewone wagenkaarten opvragen kost geen geld, die voor de oldtimers wel, maar exacte kosten zijn mij zo even niet meer bekend.
|
|
|